Betul ke bisnes burger tepi jalan boleh untung sampai RM5K Sebulan?

Sejak akhir-akhir ini, keadaan ekonomi semakin menekan hampir 90% rakyat malaysia. Setuju atau tidak?

Buka tv3 suku memang susah nak nampak isu-isu semasa yang memaparkan berita tentang penderitaan rakyat malaysia terutama sekali kos sara hidup yang semakin menghimpit hampir setiap golongan di malaysia ini.

Sebut jek apa yang tidak naik….Bil elektrik naik, kadar tol juga naik, harga barangan runcit semakin mahal dalam senyap dan kini yang terbaru harga minyak masak subsidi telah ditarik balik bagi yang 1kg dan keatas. Harga minyak petrol jangan cakap laa…. πŸ™‚

Yang tak naik-naik tangga gaji kerja hakiki yang sedang kita buat sehingga hari ini.

Ya. mungkin bagi yang ada buat penyimpanan pastinya mereka mengharapakan yang simpanan ini boleh terus bertambah di masa hadapan.

Anda mesti salah seorang yang tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset simpanan masa hadapan untuk keluarga tersayang.

Dilema yang mungkin anda hadapi adalah untuk tahu perniagaan apa yang sesuai dengan jiwa dan modal yang ada setakat ini.

Nah! baca sampai habis cerita dongeng saya dibawah ini dan InshaALLAH anda akan tidak sabar-sabar untuk memulakan perniagaan…..

Bisnes Burger – Dan Dibawah Ini Adalah Mengapa Anda Perlu Buat Bisnes Burger “Jual Kaki 5,Rasa Bintang 5 Tapi Untung Angka 5 Beb!

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap

Advertisements

Rahsia Bisnes Burger Kaki Lima Tapi Rasa Bintang Lima Sampai Untung Angka Lima Terbongkar!

Hoho! Saya faham bukan semua orang pandai berniaga samada burger atau perniagaan lain seperti bisnes aiskrim, bisnes bakeri atau apa sahaja bisnes..

Yerla…ingat senang ker nak buat bisnes nie. Banyak perkara yang perlu tahu selain daripada ada modal tue.

Itu sebab bila saya nak bongkarkan rahsia bisnes burger kaki lima, ada jek yang cakap-cakap belakang….

Bro! Kawan sendiri berniaga burger hampir 3 tahun. Kejap ok kejap tidak. Last-last tak tahan kawan close gak. Sedih memang sedih tapi apa boleh buat…tapi heran juga bila bro cakap bisnes burger bleh untung sampai RM5K sebulan…macam mana tue?

Bro bleh tengok kedai bisnes burger bro yang RM5K nie tak? Jangan setakat sembang jek kencang tapi habuk pon tarak!

I memang suka makan burger. Malah suami i pon hari-hari makan burger i. Dier kata sedap sangat…I rajin cari burger2 tepi jalan nie…tapi jarang jumpa burger yang sedap. Agak-agak burger kedai u nie sedap macam burger i tak? πŸ˜€

Aha! Selain daripada faktor modal dan lokasi bisnes burger nie, resipi burger memainkan peranan yang cukup besar. Sebab stall burger dah meletop, lokasi dah cantik tapi sales tak mencanak naik…Pakai ramlee burger punya produk…mesti pelik kan?

Dan perkara-perkara lain yang membingungkan anda untuk buat bisnes burger nie….

bisnes-burger-review

Hmm…dan sudah semestinya anda mahu melihat jika anda memilih untuk buat bisnes burger ini anda pastinya akan mencapai….

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka

Malas nak bebel panjang lagi, dengan maklumat sulit bisnes burger yang anda boleh dapatkan hari ini, modul bisnes burger 5 angka yang boleh anda pelajari termasuklah….

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka

Dan lihat sendiri maklumat sulit seterusnya mengapa anda perlu dapatkan rahsia bisnes burger Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly dibawah ini….

InshaALLAH Dengan Maklumat Sulit Seterusnya ini, anda yang pernah gagal dalam bisnes burger ini tidak akan GAGAL lagi untuk kali kedua….Percayalah…. πŸ™‚

 

Testimonial Sebenar Bisnes Burger dan Bonus Percuma Dari Afiq Rusly!

Sembang kencang mesti ada bukti sebenar beb….betul tak?

Nah! korang lihat sendiri brother ini telah berjaya dengan blueprint bisnes burger saudar afiq rusly ini…

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka, testimonial bisnes burger

Baiklah! Jika anda berminat untuk jadi orang yang ke xxxx berjaya dengan bisnes burger hasil pengalaman saudara afiq rusly, Jurulatih Kepada Lebih 15,000 Usahawan & Bakal Usahawan Makanan, anda juga akan diberikan dengan BONUS PERCUMA yang hebat iaitu….

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka, testimonial bisnes burger

Perghhh!!! Manuskrip lengkap resipi burger paling sedap korang akan dapat…bonus percuma macam atas nie pon korang dapat….takkan laa tak cukup lagi untuk berjaya dalam bisnes burger nie kan….itu sebab member jawa saya selalu ingatkan pada saya yang….

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka, testimonial bisnes burger

Tidak mengapa bagi mereka yang masih ragu-ragu dengan cerita dongeng saya ini….Saya bongkarkan rahsia bisnes burger ini pon bukan kepada semua orang…dapat 100 orang jek yang berminat sudah memadai bagi saya…

Setidak-tidaknya saya tidak LOKEK untuk berkongsi resipi kejayaan mereka yang telah berjaya dalam lapangan perniagaan burger ala-ala burger king ini! Buat mereka yang dah otai dalam bisnes burger nie tak perlu rasanya dapatkan rahsia ini yang mungkin anda rasa SEMBANG KENCANG JER LEBIH… πŸ™‚

Buat mereka yang berminat sahaja, korang terus deal nak dapatkan rahsia bisnes burger ini dengan saudara afiq rusly dibawah ini….dengan itu korang akan lebih yakin sebab boleh personally tanya A-Z tentang bisnes burger ini…. Ok kan macam nie?

bisnes burger,berniaga burger, perniagaan burger, bisnes burger fizo omar, burger bakar,resepi burger paling sedap,resepi burger buatan sendiri,resepi burger daging,resepi burger ayam,ramlee burger, otai burger, resepi burger patty,resepi burger daging special,resepi burger special,kursus burger,resepi burger kukus, jutawan burger, gerai burger, stall burger, afiq rusly, afiq rusly anak chef li, jutawan senyap, blueprint bisnes burger 5 angka, testimonial bisnes burger, dapatkan sekarang

Yang buat saya risau adalah, rahsia bisnes burger bersama bonus percuma ini tidak akan dijual di masa hadapan. Sebab sejak info ini dikeluarkan, hampir setiap hari mereka bertanya kepada saya mahupun pihak penerbit mengenai bisnes burger ini. Sudah pasti support team yang baik diperlukan bagi memberikan guidelines yang betul kepada mereka yang telah dapatkan rahsia bisnes burger ini.

Sebab itu saya ulang sekali lagi….

JANGAN SAMPAI ANDA MISS RAHSIA BURGER INI…. πŸ™‚

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

KINI ANDA BOLEH TERSENYUM LEBAR DAN LEBIH YAKIN UNTUK BUAT PERNIAGAAN BURGER WALAUPON STYLE KAKI LIMA DARI BLUEPRINT RAHSIA BISNES BURGER SAUDARA AFIQ RUSLY, Jurulatih Kepada Lebih 15,000 Usahawan & Bakal Usahawan Makanan!

Adios semua!